3 gode råd om telemarketing-samarbejde

Fantasifulde og kreative modeller for gennemførelse og ikke mindst prissætning af telemarketing er det ikke svært at finde.

Men med vores mere en 25 års erfaring har vi hos KL Marketing dog fastholdt vores klare holdning til, at kvalitet er vigtigere end kvantum. En holdning vores kunder heldigvis i høj grad deler med os.

Telemarketing fungerer bedst ved ”det lange seje træk”
Telemarketing er i sin natur som salgsarbejde. Når man arbejder professionelt med det, er det ”det lange seje træk”, der gælder. Der skal arbejdes intenst på indsatser i de kategorier af kontakt, som fører op ad salgsstigen. Der skal måles bredt på de KPI, eller målepunkter, som fører frem mod målet.

Det handler om solid segmentering, at finde de interessante emner, kvalificere dem, etablere dialog, få mødeaftaler, konverter til tilbud og ordre etc. Det er en langsigtet proces, og det er vigtigt at vælge et telemarketingbureau, der har det fokus.

Her får du 3 gode råd, du kan bruge, når du skal ud og bestille mødebooking/canvasarbejde:

Find et telemarketingbureau, som har alder og erfaring til at fastholde kvalitet.
Vurder nøje på værdien af de møder, du får. Færre møder af høj kvalitet er vigtigere end mange møder.
Se på eksternt canvasarbejde, som du ser på dine sælgere. Dvs. arbejder de positivt for din pipeline.

Om KL Marketing

Vi øger kvaliteten og effektiviteten af jeres salgsarbejde mod nye kunder, vores væsentligste bidrag er at forkorte jeres sælgeres salgsproces.

KL Marketing er din partner når, det drejer sig om professionel & effektiv kommunikation mellem dig og dine kommende kunder.

Kontakt os

Fuglebækvej 3C, 1. sal
2770 Kastrup

Telefon: (+45) 32 52 62 21

Email: kl@kl-marketing.dk