Har din virksomhed brug for Telemarketingskolen?
Hos KL Marketing har vi mere end 20 års bred erfaring inden for telemarketing, og den erfaring stiller vi nu til rådighed for vores kunder. Det sker i Telemarketingskolen.
Har din salgsafdeling ikke brug for ekstern canvas, men derimod hjælp til selv at kunne arbejde med telefoncanvas? Så kan du bruge Telemarketingskolen. Her lærer virksomhedens egne sælgere at arbejde målrettet og vedholdende med telemarketing på samme måde, som KL Marketing gør det i vores kundesager.
Sådan fungerer Telemarketingskolen
Når du vælger at bruge Telemarketingskolen, kommer vi ud og tager temperaturen på jeres projekt, hvad enten det er i gang eller ej. Vi hjælper jer med at etablere og drive en solid telemarketingindsats – med alt hvad det indebærer, både på det menneskelige plan og på system- og metodesiden.
Cases på Telemarketingskolen
KL Marketing har gennemført en række forløb, hvor vi med meget forskellige indgange har hjulpet organisationer. Læs mere om nogle af forløbene her.
Jobcentre i Østdanmark
KL Marketing blev bedt om at holde foredrag for medarbejdere fra alle Jobcentre i Østdanmark. Her gav vi inspiration til, hvordan man kan etablere sin egen booking af møder blandt private virksomheder. De fleste medarbejdere i jobcentrene ser ikke sig selv i en salgsfunktion, så de har svært ved at koble deres ydelse til virksomhedernes bundlinje-tankegang. Derfor var et af vores budskaber en lidt mere ’human’ beskrivelse af salgsarbejde.
Grossistvirksomhed i København
I en grossistvirksomhed i København etablerede man en intern canvasgruppe bestående af 6 af husets salgsfolk. Disse var alle i forvejen vant til at føre dialog med kunderne – dog mest på de indgående opkald. Ledelsen syntes imidlertid ikke, der blev ringet nok og indkaldte KL Marketing for at få assistance til at få medarbejderne til at ringe noget mere. I processen blev det dog tydeligt, at medarbejderne gjorde det ganske fint. Men ledelsen havde undervurderet den del af den interne kommunikation, som skulle forberede medarbejderne på opgaven, sætte mål og målepunkter, give feedback om det rent faktisk fungerede mv. Konklusionen blev, at ledelsen skulle blive bedre til lede og kommunikere omkring opgaven internt.
Vil du høre mere om Telemarketingskolen? Kontakt KL Marketing for yderligere information.
Om KL Marketing
Vi øger kvaliteten og effektiviteten af jeres salgsarbejde mod nye kunder, vores væsentligste bidrag er at forkorte jeres sælgeres salgsproces.
KL Marketing er din partner når, det drejer sig om professionel & effektiv kommunikation mellem dig og dine kommende kunder.
Kontakt os
Fuglebækvej 3C, 1. sal
2770 Kastrup
Telefon: (+45) 32 52 62 21
Email: kl@kl-marketing.dk